Monday, May 17, 2010

A little bit of everything!



Photobucket


"笑口常开好运自然来"

从今天起,我一定要笑!不可以愁眉苦脸哦哦哦!:D

不知道为么最近我每天很像有很多心事。每次都不知道在想些么,满脑子都想别的事。

无法想象我也会有今天的成果。哈哈哈!


I can't even concentrate while studying. Physically present, Mentally Absent. If I carry on the way I am now, my grades are bound to drop for sure. Sigh! 


I really need to start studying and stop thinking of other stuffs already! 


I need Motivation! A really good one... But first... I've to help myself first before others are able to help me! :)

我一定可以的!


(虽然我常常会笑,可是心里面总会有那种很怪很怪的感觉)

为了我以后的将来,我要加油!

YAY!:D

来来来,大家笑一个!

:D :D :D :D :D





No comments: